Jakou reklamu jste na Facebooku viděli dnes?

Reklama, reklama, reklama. Doby víkendového teleshoppingu a usměvavého pána se zlatou náušničkou, který je schopen prodat vám vše od multifunkčního hrnce 5 v 1 po lak na auto, na němž si ohřejete vajíčka, aniž byste svého plechového miláčka jakkoli poškodili, jsou nenávratně pryč (Horst Fuchs zemřel v létě 2023). Reklama a nabídky nejrůznějšího druhu na nás ale vyskakují snad ještě častěji. Zvlášť s rozvojem online marketingu dostává pravá část naší mozkové hemisféry co proto, a my tak musíme vynakládat značné úsilí, abychom odolali lákadlům a uchránili vlastní peněženku.

Společnosti vkládají do reklamy a své vlastní propagace nemalé peněžní prostředky. Je tedy logické, že se snaží cílit reklamu na konkrétní skupinu, pro kterou je daný produkt předurčen. Za tím účelem dochází k personalizaci reklamy, tedy k přizpůsobení obsahu reklamy konkrétnímu uživateli na základě jeho chování, preferenc . . .

Tento článek je přístupný pouze registrovaným uživatelů. Pro přístup se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Pro přístup k tomuto článku musíte mít aktivní jedno z následujících předplatných:

  • Měsíční předplatné - číslo 2025/09
  • Roční předplatné
  • Neomezené předplatné
  • Roční předplatné - individuální
  • Roční předplatné - VIP