Jak na pořádání konferencí, přednášek a obdobných akcí z pohledu GDPR

Každý, kdo někdy pořádal školení, konferenci nebo obdobnou akci, zajisté ví, kolik různých věcí je třeba zařídit ještě před jejím zahájením. Naplánovat vhodné datum konání akce, zvolit zajímavé téma, které účastníky osloví, zajistit dostatečně erudované přednášející, obstarat příhodné prostory pro pořádání předmětné akce, evidovat přihlášky účastníků, odpovídat na jejich případné dotazy a zaslat jim potřebné materiály, obstarat propagaci, zajistit catering a eventuálně i ubytování pro účastníky a mnohé další. Je zřejmé, že praktická organizace každé akce vyžaduje velké množství energie a času, proto jich pak může méně zbývat na takové věci, jako je zajištění řádného zpracování osobních údajů osob, které se akce účastní nebo se na ní jinak podílí, v souladu s právními předpisy na úseku ochrany osobních údajů. Následující text si klade za cíl přiblížit zejména pořadatelům akcí základní otázky . . .

Tento článek je přístupný pouze registrovaným uživatelů. Pro přístup se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Pro přístup k tomuto článku musíte mít aktivní jedno z následujících předplatných:

  • Neomezené předplatné
  • Měsíční předplatné - číslo 2024/04
  • Roční předplatné
  • Roční předplatné - individuální
  • Roční předplatné - VIP