Vztah mezi klientem a mnou, jako pověřencem, určuje vždy klient

Práce pověřence pro ochranu osobních údajů prošla v průběhu let mnohými změnami. V souvislosti s tím prošel vývojem také vztah mezi pověřencem a jeho klienty a vnímání důležitosti jeho práce. V době, kdy nabylo účinnosti obecné nařízení (GDPR), byl na prvním místě strach z nové právní úpravy, který se u většiny klientů přetavil v pochopení důležitosti ochrany osobních údajů. O těchto změnách jsem si povídala s dlouholetým pověřencem pro ochranu osobních údajů Radkem Pomije.

Působíte jako pověřenec pro ochranu osobních údajů dlouhou dobu. Ze zkušenosti vím, že ti, kdo působí jako pověřenci, mají často zajímavou profesní minulost. Měl jste již před legislativní změnou zkušenosti v oblasti ochrany osobních údajů nebo vás do oboru přivedlo obecné nařízení (GDPR)?

Pracoval jsem od roku 1997 jako interní auditor. Převážně v energetice, pak v . . .

Tento článek je přístupný pouze registrovaným uživatelů. Pro přístup se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Pro přístup k tomuto článku musíte mít aktivní jedno z následujících předplatných:

  • Neomezené předplatné
  • Měsíční předplatné - číslo 2024/07-08
  • Roční předplatné
  • Roční předplatné - individuální
  • Roční předplatné - VIP