Musím se čas od času hlídat, abych si nenasadila pomyslné klapky provozní slepoty

Když pověřenec nedostane odpovědi na své otázky, nemůže předat to, co má, nelze ani pojmenovat, co je v pořádku a co už je potřeba řešit či kde se skrývají rizika, říká Zuzana Krausová, pověřenkyně pro ochranu osobních údajů, která se věnuje správcům v řadě menších obcí a na školách. A právě na specifika práce s malými klienty se zaměřuje i následující rozhovor.

Působíte jako pověřenec pro ochranu osobních údajů na řadě menších obcí a na školách. Jak lze zvládat výkon této funkce u tolika klientů, kteří jsou od sebe místně vzdáleni a kteří mají různě nastavenou organizaci?

Faktická vzdálenost mezi klienty pro mě není až tak podstatná. Naopak, cestování mi často dává prostor kochat se krajinou a zároveň si v hlavě promýšlet různé věci. Za volantem se dá nejen koukat na cestu, ale také odpočívat nebo rozmýšlet, vždyť člověk si po schůzce veze . . .

Tento článek je přístupný pouze registrovaným uživatelů. Pro přístup se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Pro přístup k tomuto článku musíte mít aktivní jedno z následujících předplatných:

  • Měsíční předplatné - číslo 2025/05
  • Roční předplatné
  • Neomezené předplatné
  • Roční předplatné - individuální
  • Roční předplatné - VIP