Spolek pro ochranu osobních údajů představuje Komisi pro přímý marketing a internetovou reklamu

Komise pro přímý marketing a internetovou reklamu je další pracovní komisí Spolku pro ochranu osobních údajů, které vám v měsíčníku DPO PRO průběžně představujeme. Tato komise se zaměřuje především na otázky související s marketingovými aktivitami spojenými zejména s e-commerce, ať jde o regulaci marketingových aktivit, nebo o v posledních měsících hojně diskutované téma cookies. Vzhledem k tomu, že je marketing v online prostředí často spojen s využíváním nástrojů třetích stran, věnujeme se v rámci komise i tématu předávání osobních údajů do zemí mimo Evropský hospodářský prostor.

Co je úkolem komise?

Komise pro přímý marketing a internetovou reklamu poskytuje platformu pro diskuzi aktuálních otázek souvisejících s marketingovými aktivitami, nejen v online prostředí. Komise dále podporuje členy . . .

Tento článek je přístupný pouze registrovaným uživatelů. Pro přístup se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Pro přístup k tomuto článku musíte mít aktivní jedno z následujících předplatných:

  • Roční předplatné
  • Roční předplatné - VIP
  • Roční předplatné - individuální
  • Měsíční předplatné - číslo 2023/01